WITAJ

Biznes i opinie - firmy, produkty, e-sklepy

Administracja serewrami

Strona główna > Biznes i Ekonomia > Programowanie obiektowe > Administracja serewrami

11.06.2023 06:11:14 

Nawet online helpdesk się przydaje, jak coś pilnie wyskoczy. Niektóre problemy techniczne można przecież rozwiązać tylko po zdalnym kontakcie ze specjalistą.

<<12

Ostatnio dodane posty

Nawet online helpdesk się przydaje, jak coś pilnie wyskoczy. Niektóre problemy techniczne można przecież rozwiązać tylko po zdalnym kontakcie ze specjalistą.

Właśnie nie chodzi tylko o zakup sprzętu na początek, ale o kontakt z ekspertami, żeby doradzili w dalszym, długoterminowym rozwoju. Dosłownie po roku, dwóch latach trzeba już zaplanować często nowe inwestycje.

Utrzymanie ciągłości systemu to podstawa, bo nawet jeden dzień opóźnienia w realizacji zamówień to tragedia z punktu widzenia konkurencyjności i zdolności zarobkowych.

© Copyright Forumdlaklientow.info.pl - Wszelkie Prawa Zastrzeżone - Polityka Prywatności

Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies. Więcej o plikach cookies oraz naszej polityce prywatności.